daar ga ik!! - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu daar ga ik!! - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu

daar ga ik!!

Blijf op de hoogte en volg Caro

30 Januari 2013 | Nederland, Valkenburg

ik schrijf even op waarbenjij.nu en probeer of het via facebook kan..
of dat mensen op face kunnen zien dat ik wat geschreven heb.

nou ik ga weer voot 2 maandjes weg!
ik heb er onwijs veel zin in.. maar toch heb ik zo iets van... hmmm... want dat dag zeggen tegen iedereen doet toch een klein scheurtje in mijn hart..
pff ik ga iedereen wel weer missen hoor..
Maar ja dat hoort er ook bij!!
voor je t weet ben ik allang weer trug!

voor de mensen die t nog niet goed weten wat ik ga doen, en t wel intreseerd.. Ik ga eerst 3 en een halve week naar de olifantjes, dan komen mijn ouders de laatste paar dagen,
dan ga ik met hun 4 dagen vakantie vieren en daarna ga ik naar de tiener moeders.. waar er nu een meisje van 13 zwanger is... die meisjes ga ik helpen..
wat ik allemaal moet doen vertel ik als ik daar ben.. want ik weet nog niet veel.. dat ga ik 4 weken doen.

Na die 4 weken bij de meisjes heb ik nog 3 vakantie dagen:-D dus ga ik lekker uitrusten bij t zwembad!
en dan ben ik 1 april weer trug.
En neeee het is geen grapjeee ;-) haha

nou ik ga zo onderweg naar schiphol...
jullie horen van mij!!

Dikke kuss!

  • 30 Januari 2013 - 13:43

    Sandra:

    Veel plezier schat! Geniet ervan! Xxx

  • 31 Januari 2013 - 11:16

    Alyssa:

    Veel plezier liefje en hoop dat je goeie vlucht heb gehad !!!! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Valkenburg

Caro

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 19899

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 April 2014

Thailand 2014

31 Januari 2013 - 01 April 2013

mijn 2e reis alleen.. trug in chiang mai

01 Oktober 2011 - 29 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: