ben ik weer!!!! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu ben ik weer!!!! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu

ben ik weer!!!!

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

18 November 2011 | Thailand, Chiang Mai

Hallo ben ik weer! Ik heb een tijdje niet meer geschreven.. druk druk druk of geen zin.. maar ik ben er weer dus vertel ik alles wat ik heb gedaan... ik ben naar koh samui geweest voor 2 weken, het was erg leuk!! erge leuke tijd gehad!! de eerste 3 dagen ging ik met een meisje uit en daarna alleen, ook een x met mn ouders.. toen ik alleen uit ging kwam ik paar mensen tegen van de jet ski paar thaise jongens. Het was erg gezellig met ze, de volgende dagen spraken we af om uit te gaan.. De gasten zijn erg gezellig.. 1 jonge begint me leuk te vinden en vroeg of ik met hem samen weg wilden een x, dat heb ik wel gedaan het was erg gezellig.. Hij zij dat hij me wel leuk vond maar dat kan niet zij ik, ik wil het niet we kunnen gewoon gezellig doen zoals de eerste dagen maar verder niks, dat vond hij erg goed en gingen gewoon uit en gewoon afspreken. Overdags op strand vraagt hij iedere x of ik bij hem komt zitten, vaak ging ik wel bij hun zitten want het was ook erg warm in de zon. De gasten zijn erg aardig, we voetbalde wat en met een frisbee en ik mogt vaak mee op de jet ski.. Bij het strand is er ook een klein eilandje die kan je allee van een kant zien, maar ben wilde me de andere kant laten zien en we gingen op de jet ski dr heen.... erg mooi!.... ik wou dat ik mn camera mee kon nemen.. maar dat kon natuurlijk niet in t water. Ben heb ook een dag vrij genomen voor mij dat hij samui liet zien... We zijn naar de mooiste lekjes geweest en tempes en buddah t was een erge leuke dag! Op een dag zat ik te eten in de middag, word ik ineens gebeld.. mister figerman.. (zo noemen we hem) CARO!!! kom snel hier heen!!! waar be je??? ik zeg op het strand ik ben net klaar met eten alleen afrekenen, wat is er??? 'Kan je heeell snel komen???' ik schrok er van. dus ik zij ja, hing op ging betalen en ging erg hard rennen waar mister fingerman was...mn spullen lagen nog op strand ik had alleen mn geld tell en mn camera mee dat is het belangrijkste, ik dacht laat de rest maar even zitten dit is ernstig hoor ik. Later toen ik er bijna was (helemaal uitgeput van het rennen) zag ik ben op een stoel zitten schuin en gekrampeert, zn handen onder bloed , stoel onder bloed, gillend van de pijn, voet onder een gebloeddend krantje en een doek om zn voet heen..... Ik schrok zo erg!! ik ging naast hem zitten en vroeg wat er was, hij is dus blijven hangen aan een ijzere plaat, heb een snee van bijna 10 cm in zn voet en als je dat vel omhoog trekt zie je geloof ik zn bot.. T was erg dik geworden en zag er niet uit!! erg pijnlijk... Ik zij dat hij zn handen moest wassen, dus de gasten haalden een emmer water uit de zee. En ik vroeg of hij ge geten had..nee dat had hij niet.. en genoeg gedronken? nee ook niet dus ik zij hij moet water hebben voor hij van zn stokkie gaat. Hij moest naar t ziekenhuis vertelde hij, vroeg ie :'wil je alsjeblieft met me mee naar t ziekenhuis? dus ik zeg ken er niet beter een van die jongens mee? dus een van die jonges zijde daarom belden we dat jij mee ka hij wil graag dat jij mee gaat.. dus ik zij oke ik ga wel mee:) We werden opgehaald door zn baas en naar t ziekenhuis gebracht. Op het ziekenhuis werd hij gelijk geholpen, zn voet werd schoon gemaakt.... en hoe! mijn god.... ze gooien er soort alchol over daar wassen ze het mee en echt boenen... dan met een watje met jodium erover heen vrijven en hard ook, in de wond eromheen er over... het leek erg pijnkijk!! hij gilden het er ook wel beetje uit.. en kneep mn hand fijn.. ik weet dus nu dat ik niet voor een snee naar t ziekenhuis wil... ik voelde de pijn zelf al bijna.. oef wat was dat erg zeg! Later toen we trug gingen heb ik wat eten voor hem gekocht want hij had nogsteeds niks gegeten.. nou verder heb ik in samui eem heell mooi schilderij laten maken! ben erg blij ondanks ik hem nog niet gezien heb maar ik vertrouw er op.. Na samui ga ik naar phuket. Toen ik weg ging moest ben erg huilen... vond ik wel erg zielig.. ik zal er nog even bij zeggen voor de mensen zeggen, oh god ze heb een thaise vriend en zo... het is een super lieve jogen die erg verliefd op me is.. ik weet nooit of ik t moet vertrouwe omdat veel jongens meerdere meiden hebben... maar het gaat ook niet omdat ik tever woon.. ik zeg wel eerlijk als ik hier had gewoont had het wel mn vriend kunnen zijn.. en wat mensen er van denken ken mij helemaal niks schelen.. het is mijn leven! e hoe lelijk iemand hem ook vind ik vind het een schatje.. kijk maar zelf naar je vriend of man niemad is volmaakt! zijn vrienden kwamen ook naar mij toe.. wat heb je met hem gedaan? hij is erg veranderd en is echt verliefd op je! hij laat mij aan iedereen zien dat hij mij zo leuk vind en iedereen zegt ik heb hem nog nooit zo mee gemaakt. hij beld mij ook iedere x op dat hij me zo mist en da zeg ik dat kan gewoon niet je ziet me volgendjaar wel weer en je gaat toch naar andere meiden, maar als ik dat zecht moet hij huilen en zegt dat hij nog nooit zo verliefd op een meisje is geworden... ik belde ook nog ee vriend op want ik ben mn slippers kwijt of hij ze toevallig mee had genomen maar nee.. maar toen vroeg ik ook hoe het met ben ging... Hij is erg veranderd caro zij die, ik heb hem nog nooit zo mee gemaakt.. wij zeggen wel eens, 'kijk daar dat meisje, lekker ding! maar dan kijkt hij en draait hij zich weer om'. dus ik zeg hoezo dan.? zij die dat vroegen wij ons ook af, toen zij die beetje boos 'ik wil caro gewoon trug! ik mis haar! en liep weg waarschijnlijk om mij te bellen, want hij belde me een x erg huilend op dat hij me zo mist.. nja even verder over wat ik verder heb gedaan... ik ben nu in phuket. Shelly is hier en t is heeell erg gezellig.. hebben paar gaste ontmoet en mee uit geweest. Vd week ook een nederlandse jonge van bijna 40 die is voetbalverslaggever of zo en die vond mij wel erg leuk......... een man van 40 en een meisje van 21. uuuhh nee!! doe maar niet, lell en ik hebben er erg om gelachen... We zij gister tot vandaag naar phi phi geweest.. erg leuk!we zijn naar een indiaans dorpje gaan zoeken waar mn moeder het de heletijd over hebt, na het hele land gezien te hebben maar geen indianen dorpje kwamen we uit eindelijk de vieuwpoint tegen, daar zijn we dus heen gegaan....Na al een uur gelopen te hebben moesten we bijna een half uur leek wel omhoog lopen..Pfff dat was erg vermoeiend! maar toen we er waren hadden we wel super mooi uitzicht!!!! nog nooit zo mooi gezien! je zag heel phi phi wat je altijd op plaatjes ziet zag je nu echt. We konden nog meer omhoog en daar zag je nog meer! zoooo mooi!! er waten ook nog apen:P toen we naar beneden liepen was het aardig donker, we zagen bijna niks en lieppen door het bos in het donker, ging het ook nog is onweren.. dat was wel heel eng.. opeens hoorden we een beest ergens opzij weg schieten de bosjes in, wij gillen natuurlijk en renden hard weg haha in de avond gingen we uit was erg gezellig en erg veel thaise wisky op.... niet echt lekker.. hahaha dus was strompelend naar huis(dat was minder) nu zij we weer trug en gaan zo eten. Ik ga ook nog een weekje trug naar samui.. Ik wilde nog langer blijven hier maar dat is teveel gekloot, dan maar naar mama luisteren... zij ook weer blij haha:P maar volgendjaar zkkr langer!! nou ik ga weer want shelly zit ook op me te wachten we hebben honger:P ik probeer morgen nog wel te schrijven want heb nog niet alles verteld... nou doeiiii kusjess

ps. sorry voor de fouten gemiste letters dit klote toetsenbord werkt niet goed mee

kusss

  • 19 November 2011 - 10:58

    Opa Hoekstra:

    lieve caro we zyn bly weer iets an je te horen als ik je verslag lees komen we er achter dat je daar heel wat mee maakt de natuur is daar prachtig maar t is vakantie de realiteit is na je reis weer heel anders
    binnenkortkom je weer naar huis de 29 ste geloof ikdus nog 1o dagen maak er t beste vanen geniet
    hier gaat alles zo n gangetje met weinig nieuws
    auke en sandra zyn ook op vakantie jordy en manon kwamen ook op visite
    we hebben de foto s gezien van je ouders heel mooi was voor hun ook n belefenis
    vooral t gezicht van je moederhahaha
    ze keek of ze nog die hoogte op moest op de rug van die olifantwas gezellig en we hebben gelachenverder hier niets nieuws onder de zon bedankt voor je verslag
    zien je gauw weer terug pas op jezelf
    groetjes van ons en kus
    doeii caroo

  • 19 November 2011 - 15:54

    Oma Nies:

    hoi caro eindelijk weer een berichtje van jou, we waren erg beniewd hoe het met je ging, maar uit dat verslag van jou heb je het reuze naar je zin.Wij gaan ook twee weekjes met vakantie dus als jij thuis komt dan zijn wij er nog niet.We wensen je een hele goeie reis terug,tot over drie weekjes .Dikke kus van ons xxxxxxx

  • 20 November 2011 - 15:22

    MaM:

    Hey Caar, eindelijk weer wat geschreven.
    Ik zal niks zeggen van Ben.........
    leuk voor je, dat je weer op Samui "Ben"t
    Je moet wel Dede nog even opzoeken en de groetjes van ons doen.
    Nou nog veel plezieren denk erom geen kado's meenemen van de jongens want je kan echt niemand vertrouwen, hoe lief en aardig ze ook zijn, want BKK prison is een hel.
    Tot over 8 dagen. XXXX

  • 20 November 2011 - 21:53

    Dicky:

    heel lang verhaal vandaag je kunt er nu wel een mooi boek van maken en dan nog al die mooie foto s die we hebben gezien het word een bestseller. we zien uit naar je thuiskomst kunnen we alle belevenissen horen .Wij zijn nog beetje duf van Isabel haar feestje heeft ze samen met Kayleigh geviert omdat ze 18 geworden zijn .Thema was hollywood zijn hier heel wat beroemdheden op het feest geweest.Om een paar te noemen Paris Hilton,Elvis Presley, Britney en Cristina, Sandy en Danny eva Je ziet de foto s wel .Wij wensen je nog een paar leuke dagen nou Caro xxxxxxx en tot de 29 e Ps Sint en Piet zijn er ook al.

  • 23 November 2011 - 21:23

    Anouk:

    Hi Caartje! Wat een spannende verhalen weer van je met al die verliefde mannen, één ding is zeker je valt goed in de smaak!! Maar.. als je maar wel weer terug naar Nederland komt hoor;).

    Heel veel plezier nog je laatste daagjes, zo te horen komt dat wel goed! Kus x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 December 2011

en dan weer thuis

26 November 2011

het ergste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt!

18 November 2011

ben ik weer!!!!

06 November 2011

Moeder van

05 November 2011

weg bij mn fantjes
Caro

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 19900

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 April 2014

Thailand 2014

31 Januari 2013 - 01 April 2013

mijn 2e reis alleen.. trug in chiang mai

01 Oktober 2011 - 29 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: