weg bij mn fantjes - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu weg bij mn fantjes - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu

weg bij mn fantjes

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

05 November 2011 | Thailand, Chiang Mai

hey hallo allemaal.. t is even tijdje geleden dat ik heb geschreven... ik heb nu bijna geen tijd meer om te schrijven.. dus ik schrijf af en toe even wat kleins..
al die super leuke reacties wil ik iedere x beantwoorden maar daar heb ik nu geen tijd meer voor srry ze zijn super leuk! super bedankt...
okee ik ben nu in samui al bijna een week... ik ga al over paar dagen weg.. wil iegenlijk niet maar bij de andere plekjes heb ik t meestal ook super leuk!! ik ben wel blij dat ik mn ouders nog een beetje heb hier.. dan ken ik lekker met hun eten en zo want alleen is toch wel zo alleen... alessandra heb ik in chiangmai ontmoet en die was ook paar daagjes in samui.. ben 2 x met dr uit geweest en heb ook paar x met haar ge geten.. maar de laatste dagen wilde ze almaar niet meer uit dus ging ik gewoon alleen.. maakt eigenlijk helemaal nix uit, de mensen zeggen snel, kom hier zitten
! dan word het wel gezellig:P maar toen ik iedere x alleen uit ging zag ik de jongens van t strand die met de jetski's werken en ging dan met hun mee.. nu ga ik ook paar x met ben 1 van die jongens uit of ergens zitten lekker rustig praten en lachen en zo, dan ben ik niet zo alleen.. en kan hij ook gewoon uit gaan.. zijn vrienden die gaan niet zo vaak.. dus is wel leuk.. en op t strand zit ik wel eens bij hun onder de parasol als t erg warm is.. ze zijn erg aardig en moet vaak om ze lachen zijn zoo gek:P ik ga ook nu vaak naar de geggea bar want daar werkt dede die we paar jaar geleden hebben ontmoet, super aardige jonge! toen ik de reggea bar in kwam lopen en ging zitten zat hij zo te kijken van he is dat nou caro? toen ging die helemaal zwaaien en zij door de micorofoon, ik moet even hallo zeggen tegen een vriendin van me uit holland! heyy! en ging hij nog een nummer speciaal voor mij zingen haha was wel erg leuk om hem weer te zien vanaaf ga ik denk ook weer langs maar dan ben ik wel alleen... nja ik moet weer gaan heb een tijd afgesproken met iemand en dat is al bijna.. nou kussjesss!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 December 2011

en dan weer thuis

26 November 2011

het ergste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt!

18 November 2011

ben ik weer!!!!

06 November 2011

Moeder van

05 November 2011

weg bij mn fantjes
Caro

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 19917

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 April 2014

Thailand 2014

31 Januari 2013 - 01 April 2013

mijn 2e reis alleen.. trug in chiang mai

01 Oktober 2011 - 29 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: