het ergste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu het ergste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu

het ergste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt!

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

26 November 2011 | Thailand, Chiang Mai

pfff wat ik nu mee heb gemaakt....
ik zit op strand met de jongens van de jetski.. we kijken een beetje naar de wilde zee, erge hoge golven en sterke stroming die je verder de zee in trekt... Zien we 2 mensen zwemmen.. Ze zwemmen ver in de zee. Een van de jongens van de jetski's gaat naar de mannen toe, 'het is nu wel gevaarlijk in de zee hebben jullie hulp nodig voor naar de kant te gaan? 'nee we zwemmen wat het gaat goed geen hulp nodig dankje'. Ongeveer 15 a 20 min later zien we dat de mannen wat moe worden.. De jongens letten erg goed op en zeggen volgens mij hebben ze nu wel hulp nodig. Ze zetten de jetski goed om snel weg te komen, pakken wat reddingsvesten en een reddings boei, ze gaan toch maar kijken, ze waren erg ver. De jonge ging naar een van de mannen toe en gooide de reddings boei. ik keek naar de andere man en zag hem niet meer... Benz zij ook waar is die ander en rende naar zn jetski. ik zag hem ineens op zn buik drijven met zn hoofd in t water en gilde naar benz, 'benz snel hij verdrinkt! en een andere jonge zij t ook rew rew!!(snel snel) het gaat niet goed! dus renden ze met zn alle naar de jetski en ging snel naar de man toe.. De andere man was onderussen alweer op land.. Ze probeerde de man in het water op de jetski te krijgen, dat is erg moeilijk met de hoge golven en een zware man. Uiteindelijk kwamen ze aan met de man.. De man helemaal slap. Ze lagen hem in het zand en voelde of hij nog leefde. Hij zag er vreselijk uit, schuim uit zijn mond, uit zijn neus en zn ogen zagen er eng uit, ik kon er moeilijk naar kijken. Er kwam een man die kon reanimeren en die ging de man helpen. Ze zijden dat ze geen hartslag meer voelde maar ze probeerden het toch. Na 20 min gaf de man een kik.. een shok of zo, iedereen dacht dat hij bij kwam, maar dat kwam die niet.. ze bleven reanimeren en ambulane kwam er ook aan, na ong 3 kwartier zijden ze dat hij het niet hebt overleefd maar hem toch mee nam naar t ziekenhuis en nog probeerde.. Het zag er vreselijk uit! de man was helemaal slap en zn hoofd was paars blauw je zag zijn kleur helemaal weg trekken... Vreselijk! ik heb veel meegemaakt.. Maar dit is het ergste tot nu toe... Zie je ineens een toerist voor je neus dood gaan.. pff.

verder wat ik nog wil vertellen wat ik gedaan heb.. wat leukers! ik ben met benz naar zn huis geweest waar hij woont met de gasten van de jet ski's. iedereen was er en het was erg gezellig.. we hebben wat foto's met zn alle gemaakt en later zij benz ik wil nog even ergens heen.. dus we gingen met de brommer weg. we gingen naar een soort kermis toe, met shietten en balon darten en bingo en nog meer dingen. Wij gingen shieten, dan moet je op kleine knuffeltjes shieten, ik heb er 4 en ben 7 of 8 dus moht ik een knuffel uitzoeken.. we hebben ook erg gelachen, er was een kindje van ong 6 a7 jaar oud en die ging ook schietten maar iedere x als hij bijna raak had ging die heel gek doen, gillen en springen en zoo dus benz ging hem dan iedere x na doen en dat kind ging dan heell hard lachen, dat was zoo schattig en grappig. Later bracht hij me weer thuis. in de ochtend vroeg benz of ik ergens bij een thais winkeltje wilden gaan eten.. ja waarom niet? dus we gingen daar heen, een klein hutje waar nooit word schoon gemaakt en de borden in water word afgewassen wat er al een week staat geloof ik... nou dat is echt thais ja haha dus hij zij wat wil je..?? jaa ik weet niet?? later kreeg ik een bord rijst met garnalen en nog wat groente er bij... het was erg lekker!! alleen wel raar in de ochtend haha nja wat wil ik.. thais leven, dat is dit dus:P benz komt iedere x naar mij toe als hij niet hoef te werken met slecht weer, en dat is het al bijna de hele week.. dan gaan we wat eten dus ik eet nu almaar wat hun altijd eten.. soms neem ik wat anders als we wat van de supermarkt halen want dan lust ik niet wat hij eet.. het is wel leuk zo.. is wat anders dan iedere dag luxe leven uit eten gaan..

verder weet ik even niet meer te vertellen... ik moet nu ook echt gaan want heb over een half uur bij mijn huisje afgesproken en moet nog eten en douhen en zo... dat red ik natuurlijk niet.. nja ga nu maar ff eten en douchen als ze er zijn...

nou kusjes iedereenn!!! over 3 dagen ben ik weer thuis..:(:P

  • 26 November 2011 - 11:40

    MaM:

    PPff, echt afschuwelijk als je iemand dood ziet gaan voor je ogen.
    En lache dat je met Benz het Thaise leven memmakt.
    Nou geniet nog maar van de laatste dagen. XXXXXX

  • 26 November 2011 - 17:41

    Yolanda Strik:

    verdrinken is verschrikkelijk, het is een nachtmerrie. ben zelf op bali bij legian door de life-guard iut zee gehaald. doods bang geweest

  • 27 November 2011 - 22:49

    Auke En Sandra:

    Geniet van je laatste dagen! X

  • 28 November 2011 - 07:51

    Saskia:

    Heee Caartje
    En dat beeld dat je iemand ziet dood gaan gaat nooit meer weg echt afschuwelijk. Hier is het weer lekker koud dus zou iets warms aantrekken als je weer deze richting op komt.
    Geniet van de laatste paar dagen en we zien je snel weer

    Saskia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 December 2011

en dan weer thuis

26 November 2011

het ergste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt!

18 November 2011

ben ik weer!!!!

06 November 2011

Moeder van

05 November 2011

weg bij mn fantjes
Caro

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 19912

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 April 2014

Thailand 2014

31 Januari 2013 - 01 April 2013

mijn 2e reis alleen.. trug in chiang mai

01 Oktober 2011 - 29 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: