Moeder van - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu Moeder van - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu

Moeder van

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

06 November 2011 | Thailand, Chiang Mai

Caro was toch ook in thailand?................eehh ja, maar Caro heeft het erg druk, zo druk dat ze geen tijd meer heeft om te schrijven, en ook zo druk dat ze geen tijd meer heeft om ons te zien!

Maandag avond zijn we aangekomen op Koh Samui., wij hebben een Heerlijk rustig huisje op het strand, in het zuiden van het eiland.
Caro zit in het oosten, op het drukste gedeelte. Een half uur op de scooter bij ons vandaan.
De eerste 3 dagen spraken we s' avond af om met z' n 3en te eten, we zijn ook nog een 2avonden meegegaan naar de Reagge bar omdat daar Iedere avond een jongen optreed die we kennen van voorgaande de jaren.
Daarna ging Caro stappen met Alexandra, een meisje die ze heeft ontmoet in Ciang Mai.
De 3e avond zijn de dames los gegaan.....ze hadden jongens ontmoet uit australië, bleek dat een van de jongens een van de bazen van Alex haar nieuwe baan was ( ze werden verliefd, maar daar ga ik verder niet over uitwijden, oeps)
Het was halloween die avond, ze werden ge bodypaint
Hebben een hoop Buggets ( een emmer drank met veel rietjes erin) gedronken, gedanst, en ach Caro weet niet meer van die avond, maar de foto's bewijzen het :-) we hebben dan ook erg gelachen om de crazy pi 's.
De avonden daarna was het vriendinnetje steeds zoek,
Slapen zei ze, jaja, ik hoop niet dat ze spijt krijgt, want het wordt toch haar nieuwe baas. Haha!
De vakantie van Alex en de jongens zit er op.

En nu hebben we Caro al 2 dagen niet gezien, ze heeft geen tijd......zelfs geen tijd om te eten zei ze gister door de telefoon......
S' avonds gaat ze op strand zitten bij de boys van de waterscooters en daarna gaat ze alleen uit.
Kortom Caartje heeft het erg naar haar zin, het plan was eigenlijk om maandag door te reizen naar phuket,
Maar ze blijft nog een paar dagen hier.

En wij..........hebben het erg relaxed, eten, op strand liggen, rondrijden op de scooter, naar een prachtige waterval geweest, Hebben een schilderij laten maken ( Caro trouwens ook)

We zien Caro straks weer even, ze komt met de tuc tuc
Naar ons toe, om het resultaat van haar schilderij te bekijken.

Laa-gon

Ps. wie wil, kan ons bereiken op onze Thaise telefoon nummers, deze hebben we zodat we met elkaar kunnen bellen. Let wel op, je belt naar Thailand dus het is duur.
Caro: 0066866511692
Marja :0066845092728





  • 07 November 2011 - 13:13

    Opa En Tinyhallo All:

    hallo alle 3
    merk wel dat jullie t uitstekend naar de zin hebben
    heb gerrit nog even gesproken
    jack was zonet nog hier
    was met kim naar a z( voetbal)geweest met kim
    by de bobo s die hadden zelf plaatsen daar
    drankje hapje enz.
    ook scheringa was daar
    vonden t erg leuk hier gaat alles goed zie jullie zondag wel verschynen groetjes caroo en kus van ons doeiiiii

  • 07 November 2011 - 13:15

    Caro Hoekstra:

    waahhaaha je verteld wel veel he:P
    ik hb idd niet zo veel tijd nee... ik wil al 4 dagen mn haar gaan kleuren en nog even winkeltjes kijken maar dan lig ik op strand en denk ik..... nee laat maar ga morgen wel.... dan ga ik rond een uur of half 6 douhen en zo ja en dan eten... en uitgaan natuurlijk, of ik zit gezellig met die gasten en mag ik nog niet weg van ze.. nja kort om ik heb t wel erg naar me zin hier jaa!! ooh ja ben gister naar de reggea pub geweest en nog een bier spel gedaan... bleh!:P ik moest mee doen van die jonge die we kennen (dede) maar heb niet gewonnen hoor haha
    nou ik ga morgen denk weer wat shrijven want moet nu weer weg.. gaan eten iki zie jullie zo papa en mam
    xx

  • 08 November 2011 - 10:14

    Tiny:

    hallo allemaal zoals ik lees vermaken jullie je,wel fijn hoor caro meisie wat ga je lekker uit je bol neem het er nu maar van zolang het kan, mis je de fantjes niet ik denk het wel . wat lees ik nou een vriendje??????????????? meisie ik wens je nog een paar fijne weken en ger en mar ook nog een paar fijne dagen velexxxxxxxxxxxx en tot gauw

  • 08 November 2011 - 18:24

    Jaap:

    Met meiden weet je het nou eenmaal nooit. Je zal er maar drie thuis hebben ;-)
    Maar komen jullie nog terug ?

  • 09 November 2011 - 16:40

    Oma Nies:

    wat fijn om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben.Geniet nog maar de laatste dagen , het is zo om en hier is het echt herfst.
    groetjes van ons en een dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 December 2011

en dan weer thuis

26 November 2011

het ergste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt!

18 November 2011

ben ik weer!!!!

06 November 2011

Moeder van

05 November 2011

weg bij mn fantjes
Caro

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 19911

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 April 2014

Thailand 2014

31 Januari 2013 - 01 April 2013

mijn 2e reis alleen.. trug in chiang mai

01 Oktober 2011 - 29 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: