en dan weer thuis - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu en dan weer thuis - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu

en dan weer thuis

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

05 December 2011 | Thailand, Chiang Mai

pff ben weer thuis.. even wennen aan het weer.. Koudd!!! de 28e laatste dag ben ik nog met Benz naar de waterval geweest, het was een super dagje!! Lekker gezwommen daar en erg gelachen ook.. we zijn later ook nog naar een tempel geweest en hebben nog veel foto's gemaakt, toen we trug waren met zn 2e ook nog gekke foto's gemaakt.. Hij vind het heel erg dat ik naar huis moet, ik ook natuurlijk, ik wilde helemaal niet weg.. er zijn veel tranen gelaten van allebei. hij is mee gegaan naar het vliegveld en heeft me uitgezwaait.. het is heel erg als je afscheid van iemand moet nemen.. je loopt weg, je blijft achterom kijken en je denkt, 'ik wil terug lopen en weg gaan met hem zodat ik niet naar huis kan, maar dat kan helaas niet.
Ik zit nu weer thuis en moet nog erg wennen aan het weer erg koud brrr. nou nu gaan we dan weer aan het werk voor volgend jaar.. dan wil ik misschien 3 of 4 maanden. oh ja en over benz... ik ben toch gek op hem geworden.. ik heb een super leuke tijd gehad met hem en ben nu toch verliefd, maar dat had je misschien wel een beetje door. Volgendjaar in augustus of september ga ik weer trug, dan ga ik ook naar hem toe natuurlijk.

De foto's zet ik er vd week op maar je kan ook op facebook kijken, heb niet alle foto's er op gezet anders zijn het er te veel, meer dan 1000...

Het is ook erg leuk dat heel veel mensen mij hebben gevlolgd het zijn er erg veel die hebben gekeken. en bedankt voor de leuke reacties!

Kusjes en groetjes
misschien tot volgendjaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 December 2011

en dan weer thuis

26 November 2011

het ergste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt!

18 November 2011

ben ik weer!!!!

06 November 2011

Moeder van

05 November 2011

weg bij mn fantjes
Caro

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 19903

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 April 2014

Thailand 2014

31 Januari 2013 - 01 April 2013

mijn 2e reis alleen.. trug in chiang mai

01 Oktober 2011 - 29 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: