vrijwilligers werk olifanten - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu vrijwilligers werk olifanten - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu

vrijwilligers werk olifanten

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

01 September 2011 | Thailand, Chiang Mai

ik ga vrijwilligerswerk doen in thailand met olifanten.. de olifanten zijn mishandeld geweest en die krijgen nu een beter leven. als ik daar aankom dan word ik opgehaald van het vliegveld in chiang mai, als ik er ben word alles verder uitgelegd.. ik krijg een eige olifant die ik dan 4 weken ga verzorgen. wat ik ook krijg en ga doen is thai's leren koken en praten.. Activiteiten zip-lining, over de rivier glijden en nog meer dingen maar dat vertel ik daar verder.. de maand erna ga ik een maand door trekken door thailand, wat ik allemaal probeer en ga doen is naar de tiger temple, misschien met dolfijnen zwemmen, naar watervallen en nog veel meer. als je meer wilt lezen hier over laat ik weer in oktober berichtjes achter hoe het is en wat ik heb gedaan, lees gerust alles en laat als je wilt een berichtje achter altijd leuk! tot over een maandje!

  • 02 September 2011 - 14:19

    Anouk:

    Nou meid heel veel plezier & ben benieuwd naar al je verhalen! x kuss

  • 07 September 2011 - 21:28

    Alyssa:

    Heey Liefje heeeeel veel plezier en succes! En super gaaf en knap dat je dit gaat doen! Ga je missen :( xxxx Je nichtje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 December 2011

en dan weer thuis

26 November 2011

het ergste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt!

18 November 2011

ben ik weer!!!!

06 November 2011

Moeder van

05 November 2011

weg bij mn fantjes
Caro

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 19921

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 April 2014

Thailand 2014

31 Januari 2013 - 01 April 2013

mijn 2e reis alleen.. trug in chiang mai

01 Oktober 2011 - 29 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: