bijna een week - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu bijna een week - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu

bijna een week

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

06 Oktober 2011 | Thailand, Chiang Mai

ik ben hier al bijna een week het gaat best snel.. du mai(mijn olifant) is al goed gewent aan mij dat is wel snel.. als ik dr ga wassen wil ze soms niet meer uit het water maar als andere menden dr wassen is ze het na 5 min al zat en komt ze naar me toe lopen.. dat is erg leuk om te zien.. vanochtend gingen we de olifanten halen hoog op de bergen maar ik bleef op de helft wachten met nog iemand want ik was moe.. toen ik du mai aan zag komen lopen liep ik een beetje richting haar ze liep niet zo snel.. toen ze dichterbij was zij ik hai du mai en ze deed dr oren naar voor en liep harder richting mij toen ze bij me was begroetten ze me met dr slurf.. dat was zoo gaaf om te zien!! ik heb t gefilmt daar ben ik zo blij om.. die man die er ook bij hoort stond ook stom verbaast te kijken.. vandaag was het erg warm we moesten mais planten kappen voor de olifanten en dat was erg warm. we waren vroeg trug van de olifanten dus we gingen een beetje zonnen en dansen en leren thaiboxen we hebben erg gelachen.. morgen kan ik misschien naar een soort kinderziekenhuis kijkt me ook wel leuk voor een weekje maar er zijn mensen geweest die het niet leuk vonden en dat nederlands meisje die ging daar heen maar kwam na 2 dagen hier trug omdat ze het daat niet zo leuk vond miss is het wel leuk als ik met haar ga ee weekje maar zij gaat dan dansen met de kinderen en dat kan ik niet dus dat is ook minder voor mij.. ik denk dat ik hier blijf ik ben dan wel alleen maar ik ben ook bang dat ik dumai ga missen en dat ik trug wil en dan zit je daar ook niet lekker... ik weet het even niet meer... dat groene blad wat in t eten is is soort seldrie of zoo maar heell sterk en soms zitten er gele bloemetjes in... ik weet het niet... maar vandaag kregen we vis! oeehh lekker! als je vol zit moet je im zeggen dat betekend dat je vol zit je krijgt hier zooo veel eten.. nou ik ga weer even bij de andere zitten even mee kaarten en dan gaan we denk zo naar bed morgen weer 7 uur aan t ontbijt Kusjes!

  • 06 Oktober 2011 - 15:52

    Marja:

    Schat,
    Wat leuk dat du mai je zo lief kwam begroeten.
    En kan je niet vragen om gewoon witte rijst?
    Je weet dat je alleen dingen moet doen die je graag wil, dus als je bij de olifanten wil blijven, gewoon doen.
    Je hebt nog 3 weken en kan altijd de volgende week nog beslissen om iets anders te doen.
    Heel veel kusjes van ons allemaal. hvj. xxxxxx

  • 08 Oktober 2011 - 13:02

    Corrie:

    hallo caro
    erg leuk verslag en leuk dat het zo klikt met du mai ben erg benieuwd naar de foto's en film veel liefs en de gr van de fam. de graaf xxx

  • 09 Oktober 2011 - 12:04

    Caro Hoekstra:

    ja leuk he mama! jaa als ik zeg ik wil alleen rijst zeggen ze oke en krijg ik alsnog een bord met vies eten maar ik eet het dan gewoon niet op :P jaa ik doe gewoon wat ik wil:D
    fam de graaf xx trug!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 December 2011

en dan weer thuis

26 November 2011

het ergste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt!

18 November 2011

ben ik weer!!!!

06 November 2011

Moeder van

05 November 2011

weg bij mn fantjes
Caro

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 19919

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 April 2014

Thailand 2014

31 Januari 2013 - 01 April 2013

mijn 2e reis alleen.. trug in chiang mai

01 Oktober 2011 - 29 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: