sa-wut dee ka! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu sa-wut dee ka! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu

sa-wut dee ka!

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

09 Oktober 2011 | Thailand, Chiang Mai

sa-wut dee ka! hallo! vanmorgen hebben we voor de laatste x met zn alle de olifanten gehaald de anderen gingen allemaal weer weg.. dus ik ben vandaag aleen.. opzich is het niet zo erg hoor ik kan nou ook kiezen welke olifant ik neem.. maar du mai ben ik zo gehecht aan dat ik het liefst op haar wil.. ma mai is ook erg leuk zij is zwanger al een jaar en een paar maanden ze zijn 2 jaar zwanger.. moet er niet aan denken joh!vandaag heb ik weer mais planten ge kapt en aan de olifanten ge geven.. na het kappen moetten we die bergen mais planten op de auto gooien en dan daar op zitten dan rijden we naar de olifanten toe maar vandaag was er zo veel dat ik bijna een meter hoog boven dat dak van die auto zat op die planten.. ik was bang er af te vallen want je rijdt over allemaal hobbels heen maar een thaise jonge die daar ook werkt hield me vast zodat ik er niet af viel haha toen we de olifanten eten hadden ge geven liep er een hele grote spin uit die planten! iieell dus ik natuurlijk gillen maar een van die jongens pakte hem zo beet.. gatver maar ik wou stiekum wel even kijken hoe die er uit zag.. ik zij ik wil evenn kijken maar niet naar me toe gooien1 ik zag het zo voor me hij moest wel lachen maar hij deed het gelukkig niet hij gooiden hem gewoon ver weg haha nou het is hier bijna half 8 en ik ga zo lekker naar bed t wekkertje gaat alweer half 7 7 uur weer thee drinken en naar de olifanten toe! nou rati sawat (ik weet niet hoe je t precies schrijft haha) is slaap lekker! voor jullie alvast dan :P kusjes

  • 09 Oktober 2011 - 13:43

    Je Moedertje:

    Haha, stoer, je gaat vooruit....naar een grote spin kijken is al heel wat voor je.
    Rati sawt in je stenen huisje.
    XXX

  • 09 Oktober 2011 - 17:29

    Manon & Jordy:

    Hoi lieve caro!!
    jemig wat een beleving zeg, ik (manon) ben super jaloers :P
    wat leuk om te lezen dat het klikt tussen jou en je fantje :D
    hahahaha die spin, je gaat vooruit;)
    we kijken uit naar je volgende verslag!!!
    dikke kus, en ook voor de olifant!!
    manon en jordy

  • 10 Oktober 2011 - 12:47

    Caro Hoekstra:

    haha jaa ik ga zkkr vooruit ik ben nog wel bang want er zat er een bijna op mn rug dus ik gilde heel hard maar er kwam iemand mij redden die op de olifant sprong en die grote spin van me af te slaan hahaha maar als er een kleintje op de olifant zit sla ik m zelf gewoon weg.. want ik noooit durfde:P
    jaa manon t is ook erg leuk hoor als jullie t een x samen willen doen moet je nooiit laten gaan gewoon doen!! t is echt een ervaring rijker t is zoo leuk! al is het maar voor een weekje!
    doe de groetjes aan iedereen daar en ook oma h dikke kus trug en ook van de olifant dodo t kleine olifantje van 5 jaar ken hele goeie smak kusjes geven haha
    nou kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 December 2011

en dan weer thuis

26 November 2011

het ergste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt!

18 November 2011

ben ik weer!!!!

06 November 2011

Moeder van

05 November 2011

weg bij mn fantjes
Caro

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 19923

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 April 2014

Thailand 2014

31 Januari 2013 - 01 April 2013

mijn 2e reis alleen.. trug in chiang mai

01 Oktober 2011 - 29 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: