muggenn!!! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu muggenn!!! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu

muggenn!!!

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

13 Oktober 2011 | Thailand, Chiang Mai

pfff zit helemaal onder de muggenbulden en korstjes van weet ik veel beesten beten, mn benen zien er niet uit ik probeer niet te krabben maar in de nacht krab ik denk veel en soms heb ik een open plekje in eens ik denk van een beest die ook prikt, dan zie je ineens een rood plekje soort bloeduitslag maar t jeukt niet en als je dan gaat douchen en je kijkt er weer naar dan is het ineens open.. heel raar maar ja ik ben nog niet dood haha
ik ben 2 dagen niet op de comp kunnen zijn maar gelukkig vben ik er nu ik weet niet of ik heb verteld dat ik naar een heel klein olifantje bent geweest van een paar maanden? zooooo lieff en erg onddeugend als je dr wilt aaien dan duwt ze je weg en ze is nog sterk ook voor zon jong beestje.. t was wel erg ver lopen ik krijg het altijd zo benoud als ik ver hoog moet lopen, loop dan zo te hijgen als een hond haha maar t lijkt alsof ik geen adem meer binnen krijg.. maar ja ik moet er gewoon doorheen. dan val ik nog wat af ook hoop ik:P
vandaag was een leuke dag ik kan lekker dollen met de gasten van de olifanten, dat is erg gezellig!! alleen zijn is helemaal niet erg!! alleen savonds als je bij je huisje en bij die familie zit want ze kunnen helemaal geen engels of zoo.... en als je alleen bent heb je ook veel meer aandacht dan altijd. en aandacht vind iedereen wel leuk toch anders zit ik maar om me heen te kijken nu ben ik een beetje aan het dollen met die gasten en zoo...
we zouden naar een schooltje gaan hoorden ik gister maar dat is helemaal niet gebeurt. ik snap er niks van wat ze zeggen als ze zeggen we gaan daar heen is het heel wat anders... ik wacht het maar af soms is het ook zo van ga maar douchen en dan kon ik helemaal niet douchen, want dan werd ik onder de douch geroepen dat ik weer naar de olifanten moet..... gister werd ik er ook een beetje kwaat om er was 4 x wat verkeerd gegaan terwijl ik dee wat zij zijden maar aangezien alles anders is wat ze zeggen.. ik vloekte in het nederlands: verdomme ik word er gek van! iedere x sta ik voor lul door jou! toen zij de huh? ( dat is de vrouw die hier woont en kookt voor me en zo) dus ik zij laat maar en zij in t engels dat ik haar nooit kon verstaan! en dat alles fout gaat als zij wat doet... maar ze keek me aan van waar heb je t nou over...ze verstaat het toch niet:P
ik had eigenlijk heel veel te vertellen maar ik weet het niet meer... ik hou ook iedere dag een boek bij ik schrijf alles op wat ik gedaan hebt.. dus iedere x als ik trug bij me huisje ben en ik heb wat mee gemaakt dan schrijf ik t gelijk op als ik er tijd voor heb daar staat geloof ik ook iets meer in dan ik hier vertel. soms vergeet ik gewoon iets hier te vertellen.. ik vond het eerst gewoon leuk om te doen maar blijf hangen en schrijf iedere dag op wat ik heb gedaaan en mee gemaakt heb en wat ik dacht en zo ik vond het wel een leuk idee voor later of zoo en als iemand het een x wil lezen of zoo :D ooohja dat wou ik nog vertellen.... gister was het vollemaan ik weet niet of iemand het gezien heb maar altijd als er vollemaan is doen de mensen hier wat. bij de ene plaats is er een groot feest om te feesten en de ander laten ze veel van die ballonnen los met een kaarsje met wensen en zoo maar hier gingen ze naar de tempel voor buddah te bidden, en wat ik heb gehoord als ik het ook goed heb verstaan,gingen ze van bananen bootjes maken en lichtjes er in dat weg laten drijven en het water bedanken of zoo.... bedanken dat ze water hebben... dat snap ik dan niet echt maar het zal wel. ze vroegen of ik mee wilde naar de tempel maar ik vroeg of het tot laat was en of het voor mij leuk was maar ze zijden het word wel erg laat en we gaan eigenlijk alleen maar bidden en dat versta jij toch niet en je mag geen fotos maken dus ik bleef maar hier... ik ben mijn telefoon kwijt hier haha ze vinden me tell zoo leuk en blijvben maar spelletjes mee spelen haha ze vrage iedere x calo? foon? game? dus dan moet ik me telefoon er bij pakken en zitten ze wel 3 tot 4 uur aan dat ding hahaah soms spelen ze zelfs voor de gein met geld wie dr verliest moet wat inleggen hahaa als hun spelen dan ga ik lekker lezen schrijven of op de comp:P
nou ik ga weer stoppen want ik weet niks meer denk ... ik zal zo wel denken als ik op bed lig shit ik wilde dit nog zeggen.. dat heb ik vaker gehad maar dan ben ik t toch weer vergeten:P oh ja ik durf nu ook veel meer te zeggen tegen iedereen, ook hier op de comp bijv of als ik schrijf en ik wil er iets op zetten en denk oh strax leest iemand anders het.. dan denk ik schijt iedereen is een mens en iedereen heb of wil dat wel eens net als bijv dat je wel eens aandacht wil nou iedereen houd van aandacht toch! anders ben je maar zo alleen of voel je je buitengesloten.. iedereen is een mens gelukkig zijn we verschillend.. ik loop hier tussen getinte mannen die over alles en nog wat praten wat ik niet versta en soms kijken ze naar me en lachen ze een beetje of zijn ze aan t dollen je weet wel hoe dat gaat ik als enigste meisje, dan ga ik er tussen staan en zeg ik oke nu engels dat ik er ook over kan praten maar dan zijn ze gelijk stil.. dna zeg ik okee ik weet genoeg en ga dan soms in het nederlands tegen ze praten en dan moet je die gezichten zien en vragen ze maar wat ik zeg haha :P gister was er ook een nederlands meisje die bij de olifanten ging kijken en we gingen over hun in het nederlands praten nou je moet die nieuwschierige mensen dan is zien geweldig!! maar ik ga nu echt weg ik schrijf morgen hopelijk wel weer wat

dikke kus allemaal (K)

  • 13 Oktober 2011 - 14:09

    Je Moedertje:

    Hey Calo,
    Wat een leuk verslag weer.
    Alle bulten zijn minder, en als ze over je praten, betekend dat ze je interesant vinden, zo'n witte vrouw, haha
    Je moet alleen uitkijken dat ze niet met je telefoon gaan bellen, dat zou een dure rekening worden.
    Enne die vervelende vrouw, niet vergeten om haar heel aardig te groeten, .........Sawadee kut......haha!
    Verder ga je goed zo, lekker vertellen wat je denkt, en alleen dingen doen die je wil.
    Veel plezier met je uitstapje naar de supermarkt deze week......eindelijk!

    Kusjes Mam

  • 13 Oktober 2011 - 18:10

    Corrie:

    hallo caro wat een verhaal heb je weer verteld je maakt ook wat mee. leuk dat kleine olifantje neem hem mee naar huis voor achter in de tuin haha. en stuur maar een beetje zon deze kan op lijkt me erg lekker. niet klagen dat het zo warm is toch over een tijd zeg je brrr was ik maar in thailand daar was het zo lekker warm hihi. nou de groeten weer van ons allemaal
    en een dikke kus gr xxxx

  • 14 Oktober 2011 - 04:20

    Caro Hoekstra:

    ik ben nu even eerder op de comp heb nu niks te doen maar ga miss vanaaf ook weer even als t kan.. haha jaa ze vinden je witte huid zoo mooi..pff ik vind het maar lelijk:P nee ze bellen niet hoor doen alleen spelletjes ik let wel op, haha jaa sawadee kut! hahaa
    jaa dnakje wel ik verheug me er op de koekjes voor het ontbijt zijn al bijna op dus snel door eten des te eerder we naar de supermarkt gaan:P
    kusjes

    jaa corrie ik neem hem wel stiekum mee in mn koffer haha wat zal dat leuk zijn zie je mij ineens door de straten een olifant uitlaten inplaats van een hond wahaha leuk idee!!
    ik stuurwel een beetje zon hoor ik klaag ook helemaal niet hoor vind het maar lekker:D nou groetjes trug kusjess!!

  • 14 Oktober 2011 - 14:32

    Dicky:

    Wat een belevenis. Nu al heel veel beleefd en nog een aantal weken te gaan dat word vast een oneindig verhaal.Weet zeker dat je nooit spijt zal krijgen dat je aan dit avontuur begonnen bent. Wij genieten nog van het najaarsweertje hier vandaag veel zon. Kijk uit naar je volgende verslag .Heel veel xxxxxxx tante Dicky.

  • 14 Oktober 2011 - 15:56

    Auke En Sandra:

    Haai schat!
    Wat leuk dat je een echte klik heb met je olifant! Alleen een beetje jammer dat je lek gestoken word maar dat overleef je ook nog wel ;) haha jij bent straks helemaal niet meer bang voor de beestjes in Nederland haha! En wat leuk dat je ook een klein olifantje heb gezien! En geniet van het mooie weer we hier nu wel zon maar het begint echt koud te worden! En je weet het ze kunnen beter over je lullen dan van je vreten ;) en ja het is ook niet zo gek dat ze over je praten ze hebben denk niet zo vaak zo'n lekker wijf in hun kamp ;)

    Hele dikke kus van ons!

  • 15 Oktober 2011 - 12:57

    Marvin:

    heey caar!
    leuk om te horen dat je het naar je zin heb daar, hier gaat alles goed veel valt er niet te missen begint koud te worden.
    veel plezier daar verder groetjes je broertje

  • 15 Oktober 2011 - 15:57

    Allerliefste V...:

    hey schatje
    Alweer ruim twee weken zonder
    bakkie thee samen op de bank
    Maar je maakt wel iets bijzonders mee
    Samen bank hangen kunnen we nog lang genoeg ha ha
    Geniet nog maar van je olifanten avontuur,heb leuke fotos gezien op facebook kussssss


  • 16 Oktober 2011 - 10:17

    Ome Jaap ;-):

    Hi Cario,

    Ook saai daar, en die hitte .....
    Hier vriest het lekker 's nachts en de muggen steken niet meer.

    Dus je gaat een boek schrijven ;-) interessante bestseller wordt dat.

    CU jaap

  • 18 Oktober 2011 - 09:02

    Caro Hoekstra:

    dank allemaal voor de reacties erg leuk:P
    ik geniet er heel erg van ja en heb zeker geen spijt!!:D
    haha strax ben ik zkkr niet meer bang voor beestjes haha
    van de zon kan ik niet echt genieten want het regent alleen maar haha
    hey marv gelukkig gaat ook alles goed bij jullie dankje wel broer kusjes
    hey lieve papa nou hier zit ik ook iedere x met een kopje thee dan denk ik je er gewoon bij dan ben ik toch een beetje bij je;) en ik geniet zkkr voor je het weet zit ik weer naast je met een kopje thee! jaa de fotos zijn leuk en heb er nog heeell veel leuk!! kusjes
    haha jaa erg saai hier jaap!! haha als je t wil lezen mag dat hoor:P
    nou kusjes voor iedereen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 December 2011

en dan weer thuis

26 November 2011

het ergste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt!

18 November 2011

ben ik weer!!!!

06 November 2011

Moeder van

05 November 2011

weg bij mn fantjes
Caro

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 19924

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 April 2014

Thailand 2014

31 Januari 2013 - 01 April 2013

mijn 2e reis alleen.. trug in chiang mai

01 Oktober 2011 - 29 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: