helemaal goed:D - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu helemaal goed:D - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu

helemaal goed:D

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

20 Oktober 2011 | Thailand, Chiang Mai

vandaag was het weer leuk, ik ben toch maar mee gegaan en weer op de olifant geweest ben erg blij weer t ging wel goed:D met wassen heb ik een klein beetje geholpen alleen emmers water over dr heen gegooit zodat baloe kan schrobben als die op de olifant staat terwijl zij licht. toen we verder gingen werden we bij t huisje afgezet en gingen we echt ontbijten, die chineen die hier voor een weekje zijn zijn zoo raar haha als ze gaan ontbijten eten ze een hele grote kom soep, met rijst en vlees waar de bot er nog onwijs aan zit, en dan ook nog 4 geroosterde broodjes met ei en dan op dat ei soja sous en chili. en ze smekken zoooo erg!! gatver haha 1tje die zat zo te eten met dr kin bijna op de tafel dr bord bijna tegen dr kin aan en ze schoof het er net niet ineen x in de dee 4 grote happen naar binnen tegelijk zonder wat adem te halen... en smekken! en dan ook nog is proberen te praten... bluhh vies haha maar ik lach wel erg om ze hoe ze doen en zoo.. er zat ook een x even een jonge achter me, hoor ik ineens oeh my ooh my..pff my piep dus ik denk niet dat hij goed zat voor zn geslachts deel hahaa gister aaf was zoo gezellig ik zag chia met bier aan komen na t eten en ik zij tegen katja ooeehh lkker zon drankje, en zij zij 'er is een winkeltje waar je wat drank kan kopen' dus wij gingen even kijken maar er was alleen bier dus dan maar lekker bier. en wij kochte 3 grote chang bier voor katja marian en mij en gingen we bij de olifanten gasten zitten en lekker gezellig bier drinken t was zoo gezellig lekker gelachen en twan werd dronken haha later gingen paar gasten voor de tv zitten en keken wat.. t leek op thaise gtst met ugly betty er in haha dus katja en ik gingen er ook bij zitten en zaten wat hun in t thais zijden vertaalde wij in t nederlands. wat er op leek wat t was iedereen moest er erg om lachen. toen we naar bed gingen zagen we twan zitten, ik liep stukje met die gasten mee tot mn huisje en ik zag twan schuin op de stoel zitten als een dronke iemand en ik zij dat tegen hun, ze kwamen niet bij! ik hoor ze nu druk bezig zijn in de keuken. we gaan over een uur eten ben benieuwd wat we krijgen.. oh jaa ik zag ook nog een slang lopen/kruipen, was niet zon grote maar wel de grootste die ik ooit heb gezien loslopen.. vanmiddag zijn alleen katja en ik de olifanten weg weze brengen want de rest ging naar de watervan en raften en de waterval zijn we al geweest.. t ging weer goed alleen toen we de jungle in gingen ging het wat minder en naar beneden lopen maar toen we beneden waten kwam toni ons gelukkig halen zodat ik niet meer ver hoefde te lopen.. ik hoorde dat we vanaaf gingen bbqen met stikkie rijst en zoo dus ben benieuwd wat we gaan doen miss word het weer zo gezellig met zn alle:d nou ik ga weer doeii kusjeess

  • 20 Oktober 2011 - 11:40

    MaM:

    Caartje, ik ben blij dat het weer helemaal leuk is, en als wij over 2 weken op Samui zijn, kan jij de spinnen voor mij weghalen, haha!
    Ow en vergeet geen filmpje van die chineezen te maken, dat is lachen voor later. XXXXXXMaM

  • 20 Oktober 2011 - 11:51

    Corrie:

    hai caar we zijn blij dat het weer goed met je gaat en dat je zoveel plezier en lol maakt met iedereen ondanks de tegenslagen. waren de olifanten weer blij je te zien. zo dat was bijna al een spin op je hand hihi. we hebben je hier bijna horen gillen grapje. je zit de chinezen toch niet in de maling te nemen. ik hoop dat je wat lekkers te eten krijgt. nou veel plezier en de gr weer van ons. gr xxxxcorrie

  • 20 Oktober 2011 - 16:50

    Opa Kees En Oma Nies:

    we zijn heel blij dat het weer goed met je gaat en weer van de olifanten kan genieten ,met die chineesen er bij ga je niet alleen thais maar ook nog chinees praten.maar hoe ze eten moet je maar niet na doen.de groetjes van ons en geniet van alle leuke dingen die je daar doet kusjes van ons xxxxxxx

  • 20 Oktober 2011 - 16:51

    Ome Jaap:

    Cario,

    Blijf veel verhalen schrijven hè want ik moet zooo lachen om hoe je schrijft wat je allemaal meemaakt :-)

    CU, Jaap

  • 20 Oktober 2011 - 16:59

    Oma Hoekstra:

    Hallo schat hier oma hoekstra, wij eten chinees vandaag en jij werkt ermee, gisteren pannekoeken hier is het koud en nat. Zie je veel slurven? (olifantjes) haha nu heb ik bezoek en de groetjes van oma, okke,auke, isabel en je vader dikke kus van ons allemaal! en eet je veel fruit?

  • 23 Oktober 2011 - 08:42

    Caro Hoekstra:

    jaa ik verheug me erop dat ik jullie weer kan zien ik miss jullie nu wel een beejte:D
    whaha jaa :P haha ik heb geen filmpje jammer eigenlijk ik had mn film camera mee moetten nemen als we met zn alle weg gingen.... kuss

    jaa ik heb zo veel plezier! ondanks de tegenslagen ja maar je moet altijd blijven lachen dan lacht je leven met je mee:D haha jaa bijna wel al die spinnen brrr:P haha stiekum wel een beetje maar ze verstaan ons toch niet als katja en ik gewoon nederlands praten :P jaa t is soms nog wel lekker hoor:) dankje groetjes trug! kuss

    ja als ik ze zie geniet ik al! :) haha nee doe ik zkkr niet hun nadoen met eten gatver hahah ik geniet zkkr kussjeess

    hahah ja jaap doe ik zkkr!! xx

    hey oma h :D wat lekker haha jaa ik werk er mee:P jaa ik zie heell veel olifanten hier! zo leuk! ik geniet echt als ik ze zie al... ooh gezllig!! nou groetjes trug aan iedereen

    kusjes hou van jullie allemaal!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 December 2011

en dan weer thuis

26 November 2011

het ergste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt!

18 November 2011

ben ik weer!!!!

06 November 2011

Moeder van

05 November 2011

weg bij mn fantjes
Caro

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 19922

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 April 2014

Thailand 2014

31 Januari 2013 - 01 April 2013

mijn 2e reis alleen.. trug in chiang mai

01 Oktober 2011 - 29 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: