de beste dokter!!!!!! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu de beste dokter!!!!!! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu

de beste dokter!!!!!!

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

24 Oktober 2011 | Thailand, Chiang Mai

Mijn voet is erg dik! En voelt helemaal heet aan en zo, t voeld niet goed... dus er kwam een dokter... Ik voelden het al een beetje aan dat het geen echte was.. nja niet voor mij... Ik zie heel vaak savonds een man lopen, als ik even naar dat ene kleine winkeltje gaat die hier 5 min vandaan is, stom dronken enge tanden vieze witte (die nu bruin is) shirt met een hele vieze blauwe vest er over en een hele vieze broek. Hij heb al heel vaak aan mij gevraagd zelfs 3 x in 2 minutten... wr you fom? hij ken amper engels.. dus ik zeg holland! 'ooohh!! holland!! good good! met zn duim omhoog 'you beauti you wauw' Ik zij ja dankje! baye!! en dan loop ik heel snel weg... Dus ik zat hier bij t huisje waar ik altijd zit bij die familie... Komt er een dokter aan... Ik denk waar is hij van ik heb hem vaker gezien.. ondertussen gaat ie op zn knieen zitten en fluisterd de heletijd wat in het thais, dan blaast hij met spetters en al over mijn been heen van mn knie tot mn tenen.. Ineens weet ik wie die man is, en ik schiet ineens in de lag, wat ik gelukkig net kon verbergen... Het is die ene enge man!! Wahahah de echte magise dokter!! Die hele schone leuke man, die alles en iedereen kan genezen binnen 2 dagen... Nou nog niks gemerkt hoor! Hij kwam net weer en ik zij: ik heb al medicijnen dus dit hoef allemaal niet hoor.. Maar ze luisteren niet. Als je nee zegt is het dubbel ja... Hij zetten een bordje water met spul op de grond, en deed het weer.. blazen en blazen en iets spreken... Opeens zij die ' kijk zie je dit.. dat is de pijn.. Hij zij het wel in het thais maar toni die vertaalde het een beetje... Dus ik zeg aahh jaa.. dus pakte hij weer nieuw water met dat spul er in en liet het zien dat het schoon was, ik zag 3 belletjes van soort olie, wat dan op het water drijft, dus ik wees het aan, nee nee dat was gewoon goed en ging weer blazen blazen, en roerde in t water, je zag iets meer van dan drijvende oli gedoe dus zij die kijk! zie je, dat is je pijn............. ik zij aha?!..ja... en dacht: dat had ik net aan gewezen dat dat er al lag, nu je gaat roeren versprijd dat jonge... Dus ik bedankte hem maar. Vanavond komt hij waarschijnlijk weer... pff
Bua kam zit ook iedere x "aach!" en pakt dan mn voet en gaat er iedre x aan zitten.. Ik zeg ook almaar "niet doen dat doet pijn!". Dan pak ze me zalf die ik er allang op had gedaan, en smeert het erop terwijl ik zij "no no! ik heb t al" maar ze gaat gewoon door. Ze gaat het ook almaar masseren.. Dat doet zo'n pijn dan zeg ik van "doe maar niet" maar ze blijft door gaan... Als ik dan mn medicijnen uit mn huisje pak dan haald zij het uit de verpakking en legt het voor me neer..Kan ik t dan niet zelf doen??? Pff laat me met rust ik haat dat... Ik laat het wel gaan maar ik word er steeds meer saggo om. Dan wil ik naar mn huisje lopen, loopt ze met me mee en houden me helemaal vast.. T lijkt wel of ik dood ga of zo... pff blijf gewoon van me af! Laat me met rust! pff ik moet het er even uit laten dat ik er gek van word, ik kan natuurlijk ook niet boos worden of zo, ze bedoelen t erg goed, t is ook erg lief dat ze voor me zorgen, maar ik ben hier alleen, om lekker voor me zelf te zorgen, en helemaal mezelf te zijn.. Anders blijf ik wel thuis..:P
Het is nu bijna 6 uur. gaan zo eten ben benieuwd wat we gaan eten:D Ik heb net met marian film liggen kijken.. Ik kan toch niks doen en zij blijft gewoon bij mij, vannochtend ging ze wel mee met de fantjes, maar ze zegt anders zit jij zo alleen, niet dat ik t heel erg vind maar zij vind het ook wat leuker om dan hier te blijven denk..
nou ik weet niet of t vanaaf nog gezellig word of zo maar dat hoor je dan morgen wel.. oh ja over 5 dagen ben ik jarig, ik heb helemaal geen gevoel dat ik bijna jarig ben :P Nja ik ga weer t eten komt eraan, wat later maar dat maakt niet uit. Heb toch niet zon honger:P

Kusjess!!:D:D


ik wil ook nog even zeggen, ik blijf wel altijd vrolijk hier.. wat er ook gebeurt hoeveel pijn ik ook heb.. ik blijf lachen. Het voeld gewoon erg goed om in thailand te zijn.. als ik thuis ben ben ik dan nooit te genietten haha :P
nou kussss

  • 24 Oktober 2011 - 13:01

    Corrie:


    Ha Caro wat een verhaal weer. De dokter is echt hygenisch bezig zeg. als het maar weer beter gaat. Je bent aan het aftellen voor je verjaardag zal wel vreemd zijn zonder ons allemaal. grapje haha. Geniet ervan ondanks alles. maakt veel mee ben erg benieuwd naar de foto's de laatste week bij je olifanten en daarna zelf lekker vakantie. heel veel xxxxx en de gr van ons

  • 24 Oktober 2011 - 15:27

    Carla:

    Hey, Jij beleeft nog eens wat hahahaha. Hoe lang blijf je nog bij de olifanten dan? Of wil je daar gewoon blijven? Is echt een schatje hoor dat olifantje. Geniet ervan

    xxxxx

  • 24 Oktober 2011 - 15:27

    Carla:

    Hey, Jij beleeft nog eens wat hahahaha. Hoe lang blijf je nog bij de olifanten dan? Of wil je daar gewoon blijven? Is echt een schatje hoor dat olifantje. Geniet ervan

    xxxxx

  • 24 Oktober 2011 - 15:56

    Opa En Oma:

    hay caartje Jij kan wel een boek schrijven van alles wat je daar beleefd,een boek om in een adem uit te lezen.alleen die voet is niet zo leuk, ben je nog naar het ziekenhuis geweest? Ik hoop voor je dat het gauw over gaat en je weer naar je fantjes kan.heel veel liefs van ons en een dikke zoen.XXXXXXX

  • 26 Oktober 2011 - 14:36

    Manon:

    Lieve Caro,
    wat knap dat je altijd vrolijk blijft.. nou moet dat ook niet zo moeilijk zijn met al die gekken om je heen (wat ik begrijp uit je verhalen) hahaha
    Oeeh je bent bijna jarig!!! weten ze dat daar?? ben benieuwd wat ze dan voor je verzinnen!!
    Kun je niet een klein babyfantje meenemen voor me..wat een schatje zeg!!!
    Nou was leuk om je verhaltjes weer even te lezen lieverd... veel plezier nog!!
    heeeeele dikke kuss!!! xxx

  • 26 Oktober 2011 - 16:35

    Okke Woensdag 26okt :

    hallo we zitten hier nu met auke jr ,sandra ,ome gerrit ,jack,kim je aankomende neefje okke jr (baby)en mark,lekker te genieten van loek en gerda ,s spullen het is hier lekker weer .ben je al een beetje bruin? maak het je lekker naar de zin,en geniet zo veel mogelijk,van alles de hartelijke groeten aan de fantjes,van de thuisklantjes xxxxx gr van oma en de familie sawadee kap 26-10 2011


  • 26 Oktober 2011 - 19:48

    MaM:

    Haha, Okke, je aankomende neefje Okke junior, die vind ik leuk.

  • 28 Oktober 2011 - 08:47

    Ome Jaap:

    Caar, vanavond oliebollen eten en vuurwerk, morgen nieuwjaarsduik !

  • 28 Oktober 2011 - 17:03

    Oma Nies:

    jarige jop van harte gefeliciteert met je verjaardag ,ik hoop dat je daar ook een gezellige dag hebt met al die thaien wij nemen hier wel een borrel en proosten op jou.heel veel plezier en een dikke verjaardagskus.XXXX groetjes van ons

  • 28 Oktober 2011 - 18:59

    Pappa Thai:

    big suprise hier in chiang mai
    Caro onze kanjer verrast op haar verjaardag
    Was echt heftig.. en erg gezellig
    Wens ballonnen opgelaten op een plein met wat vrienden van hier, en gezellig een drankje gedaan gedaan

  • 29 Oktober 2011 - 08:28

    Opa Entiny:

    hallo lieve caro van harte gef. ,et je verjaardaghoop dat je n fyne dag hebt incl de verrassingvan de dag.ik zie je al reageren hahaha .gisteren by isabel geweest was ook jarig gezellieeee.nou meis fyne dag nog en natuurlyk fyne vakantie deels met je ouders doe hun ook de groeten van ons

  • 29 Oktober 2011 - 08:32

    Opa En Tiny:

    dikke kus van ons doeiii

  • 29 Oktober 2011 - 08:34

    Opa En Tiny:

    ps. t wordt n japie hoor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 December 2011

en dan weer thuis

26 November 2011

het ergste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt!

18 November 2011

ben ik weer!!!!

06 November 2011

Moeder van

05 November 2011

weg bij mn fantjes
Caro

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 653
Totaal aantal bezoekers 19920

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 April 2014

Thailand 2014

31 Januari 2013 - 01 April 2013

mijn 2e reis alleen.. trug in chiang mai

01 Oktober 2011 - 29 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: