Jarig in thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu Jarig in thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu

Jarig in thailand

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

30 Oktober 2011 | Thailand, Chiang Mai

Sawadee ka! Pff wat een belevenis weer! Vrijdag ben ik mee geweest naar chiang mai, naar de kinderen, t was zoo leuk met die kleintjes ze zijn zoo lief, ze komen helemaal om je heen hangen.. We zijn met de kinderen naar de power rangers geweest t was erg grappig. ik heb daar geslapen in een hotel met Marianne we hebben hebben met alle vrijwilligers heeerlijk gegeten. Na het eten gingen we ergens op een plein wens balonnen los laten, en daarna uit.. Opeens zag ik iemand lopen met een van die vrijwilligers dus wilden ik goed kijken want t leek m'n moeder wel... Maar dat kon niet dacht ik dus ik ging verder, een meisje die er ook bij was ging ineens dicht voor me staan en ik wilde weer opzij kijken met wie dien nou liep maar dat meisje stond voor me zodat ik t niet kon zien en ik zag toch van de verte een man die erg op m'n vader leek dus wilden ik goed kijken maar zij ging er almaar voor staan, maar toen ze voor me weg ging zag ik t echt... M'n vader en moeder??? Nee dat kan niet, en iedereen lachte en zij jaa!! Dus ik sloeg mn handen voor m'n Gezicht en ik moest ineens huilen... Dus ik zij nog, is this real?? Or à dream?? Maar Marianne zij no! Run go! En toen geloofden ik t toch en rende op m'n ouders af.. Wat een verrassing!! Nou na de ballonnen los laten gingen we even wat drinken met een paar en m'n ouders was erg gezellig! En nu zijn we weer trug.. Maar we gaan nu naar de tempel dus ik schrijf vanmiddag de rest verder. Tot zoo kuss

  • 30 Oktober 2011 - 10:03

    Tiny :

    hallo caro wat was het een verrassing voor jou dat je ma en pa zag lopen,wij wisten het al voor dat je weg ging dat ze op jou verjaardag zouden zijn, dus je had de dag van je leven,meisie geniet er nog maar lekker van vele xxxxxxx van opa en mij doeiiiiiiiiiiiiii

  • 30 Oktober 2011 - 10:17

    Opa En Tiny:

    hoy lieverd was erg benieuwd naarde reaktie van jou.mooi om te lezen denk wel dat je erg verrast enblyen emotioneel was zoiets werkt wel he prachtig
    wens jullie nog fyne vakantie toe
    auke komt binnen en dickie zal zo wel komen bakkie doen gisteren avond heeft isabel nog op getreden met haar groepje in de terp ga nu koffie drinken groetjes caro tot schryfsdoeiii xxx

  • 30 Oktober 2011 - 11:45

    Corrie En Sjon:

    nou geweldig we waren al zo benieuwd hoe je het zou vinden als je je pa en ma zou zien op je verjaardag. ik had er wel bij willen zijn en zien hoe je reageerde geweldig leuk. geniet ook straks van de rest van je vakantie. je kan altijd je kaarten voor je verjaardag bekijken en je foto's om aan de olifanten terug te denken. die belevenis vergeet je nooit meer zo geweldig wat je allemaal heeft meegemaakt doe de groeten aan je pa en ma en een dikke knuffel xxxx gr

  • 30 Oktober 2011 - 12:00

    Ome Okke:

    zozo wat een feest is dat geweest!papa en mama om je heen,lekker vertrouwd toch.leuk om te zien dat je zo aan het genieten bent,ga maar lekker zo door en als je daar wilt blijven gaan we je wel sponsoren je ome auke ,okke en misschien de omaaas en opaas als ze niet te veel uitgeven.hoe gaat het met je been?al genezen,zal wel goed gaan met het zonnetje er op.de zon doet vele goede dingen.hier alles zijn gangetje,lekker weer niet van dat druilerige herfstweer,lekker zonnetje soms etc.oke beste caro hou je taai ,en tot ziens de groeten van dikke bernard van taxi jonker,die vind jou zo leuk haha ouwe snoeperd!

  • 30 Oktober 2011 - 14:41

    Oma Nies:

    tjeetje caar wat heb jij veel beleefd.Wat een avontuur moet dat zijn geweest,een reis om nooit meer te vergeten, maar als wij de fotos zien is het maar goed dat we niet wisten dat het zo eng was. En wat een verrassing dat je ouders er ineens waren. Het was al voor je vakantie geregeld en wij mochten niks zeggen, dat was soms best moeilijk Nou meisie nu nog afscheid nemen van de fantjes en dan een heerlijke zonvakantie dat heb je wel verdient na zo 'ñ avovntuur. Doe je pa en ma de groeten en allemaal veel vakantie plezier, een knuffel van opa en oma xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 December 2011

en dan weer thuis

26 November 2011

het ergste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt!

18 November 2011

ben ik weer!!!!

06 November 2011

Moeder van

05 November 2011

weg bij mn fantjes
Caro

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 19917

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 April 2014

Thailand 2014

31 Januari 2013 - 01 April 2013

mijn 2e reis alleen.. trug in chiang mai

01 Oktober 2011 - 29 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: