mijn verhaal verder... - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu mijn verhaal verder... - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu

mijn verhaal verder...

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

30 Oktober 2011 | Thailand, Chiang Mai

vanochtend hebben we de olifanten gehaald, papa en mama mee, we lopen de berg op ik loop voor, hoor ik ge puf en gehijg.. dus ik zeg nou dit is nog niet eens de helft we moetten nog een stukje.. en later zagen we de olifanten aan komen lopen, we hoefde niet zo ver te lopen als ik dacht dus het viel nog mee.. Gister zat mn moeder op ma mai en ik gewoon op du mai, maar mn moeder zat erg te waggelen op ma mai, ma mai is zwanger dan loopt ze ook meer te waggelen en ken je ook niet goed blijven zitten voor de eerste x.. dus ik zij probeer anders maar te ruilen. Dat ging goed, ik op ma mai en moeders op du mai, we gingen ze wassen, ik hoorden mn moeder almaar zacht gillen.. hoee hoo! dat ze bang was om te vallen want ze zat nog op de olifant toen ze t water in ging.. ze deed t erg goed. Mijn vader zat op sali het mannetje en de grootste.. hij deed het ook erg goed en was nergens bang.... soms stiekum wel aan zn gezicht te zien.. na het wassen gingen we naar de overkant, iedereen moest er op blijven zitten en de olifant ging zwemmen.. ik ben t gewent maar ik zag het hoofd van mn moeder die dacht.... moet ik ook??? hahah ik vroeg of ze anders met het hekje naar de overkant wilde maar ze wilde wel met de olifant, stoer hoor:P mn vader vond het ook erg leuk maar volgens mij toch ook wel beetje eng.. toen we aan de overkant waren moesten we weer omhoog en door de blubber, mn moeder vond het best eng maar wel erg gaaf en stoer met haar hoogtevrees.. later gingen we eten en naar de tempel, erg mooi om te zien ze gingen soort trommel muziek maken toen we gingen kijken, leuk om te horen ook.. we zagen nog een spin en ik wilde hem aanraken, hij was erg groot.. maar ik was bang dat hij beet dus deed ik t maar niet:P na de tempel gingen we weer de olifanten weg brengen de jungel in.. we gingen dit x best hoog de style bergen op, mn moeder vond het best eng maar ze ging helemaal mee! bij de style afgronden en de enge beestjes, grote spinnen en planten die tegen je aan klapte of half doorheen ging... ik vind het erg leuk dat mn ouders dit ook mee kunnen maken zan kunnen zij ook zien hoe ik hier 4 weken heb geleefd.. ik heb een erge leuke tijd gehad!! zou zo nog een maand er bij doen... ik heb afschijd van de olifanten genomen.. niet echt van allemaal want ze moesten doorlopen naar boven.. de afschijd was erg moeilijk, ik ga ze erg missen!! net ook nog even paar van de gasten bedankt en dag gezegd.. niet van allemaal want 2 heb ik niet meer gezien.. wel jammer maar is niet anders.. nou morgen gaan we 8 uur weg want we moetten om 12 uur vliegen naar koh samui.. ik heb nog een hele maand tegaan.. heerlijk!! rust vakantie nemen, lekker naar t strand toe.. als t weer allemaal goed is daar.. nou we gaan zo vroeg liggen denk want we zijn moe..

xxxxx kus

  • 30 Oktober 2011 - 12:16

    Ome Okke Alias Wobbe:

    leuke stukkies steeds ook van je mama die heeft schrijverstalent,saskia noort,of marja verhoef haha,over die spinnen:hier moest hemel en aarde beogen worden om een spinnetje weg te halen als ie net op de aardbodem was zo klein vergeet het nooit,hoe bang je was vroeger,nu dus niet meer!ben zo benieuwd naar je fotoos,maak er maar een prachtig reisverslag van,oke slurfje caro veel lol nog en denke aan die je weet wel kkmgntn[grapje] doeiiixxx

  • 30 Oktober 2011 - 18:00

    Stefanie Korstjens:

    Hoi caro

    Mooie verhaalen! Als je wil kan je ook onze blog bezoeken;-) www.tropenduo.blogspot.com
    Geniet de rest van je rijs!

    Liefs, steffi

  • 31 Oktober 2011 - 09:16

    Jaap:

    Nog nog volop genieten, straks voor altijd in je geheugen.

  • 31 Oktober 2011 - 10:42

    Mariska:

    Allereerste: een spin aaien? Ben je helemaal gek geworden? Verder vind ik het heerlijk om jouw verhalen te lezen. Je maakt in ieder geval meer mee dan mij! Het is een ervaring wat je altijd bij zult blijven. Ook is het leuk dat je ouders kunnen zien wat je doet daar. Het vertellen is toch anders dan het zelf meemaken. Dat heb ik ook gezien de afgelopen jaren in Griekenland. En ze zijn waarschijnlijk een stuk geruster nu ze hebben gezien hoe/wat. Blijf genieten !

  • 31 Oktober 2011 - 13:40

    Dicky:

    Te mooi om waar te zijn maar het is waar Wat een avontuur.Leuk dat je ouders hier van mee konden genieten,Was wel een leuke verrassing hoor.Daar kan geen kado uit de winkel tegenop.Gister is een olifant in dierenpark erg gevallen moet jij maar even langs als je terug bent.Geniet van de komende weken En zorg dat je lekker uitgerust terug komt Veel plezier xxxxxxxxx Dicky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 December 2011

en dan weer thuis

26 November 2011

het ergste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt!

18 November 2011

ben ik weer!!!!

06 November 2011

Moeder van

05 November 2011

weg bij mn fantjes
Caro

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 19916

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 April 2014

Thailand 2014

31 Januari 2013 - 01 April 2013

mijn 2e reis alleen.. trug in chiang mai

01 Oktober 2011 - 29 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: