in thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu in thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu

in thailand

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

04 Oktober 2011 | Thailand, Chiang Mai

ik ben veilig aan gekomen in thailand.
de eerste dag sliep ik in een hotel in chiangmai zelf en ging ik naar de zondagse nacht markt, dat was heel groot en erg veel mensen, de volgende dag ben ik opgehaald en gingen we naar de olifanten er was voor even een nederlands meisje bij die ging voor een dagje mee, toen we aan kwamen kreeg ik mn huisje tezien en de 3 andere mensen die hier nog een week zitten.. het huisje is een klein banboe huisje, snachts hoor je alle beestjes aan je huisje knagen en over je huisje heen lopen.. dat is best eng.
en dan gaan we naar de olifanten er zijn 2 kleintjes 1 van 5 en 1 van 6 of 7 ze zijn zo lief en er zijn 3 grote en de 1na grootste is van mij ze is zoo lief! als ik er op ga tilt ze me met haar slurf omhoog dan moet ik op dr slurf staan en dan op de hoofd zitten, zo ken ik op dr hoofd blijven zitten of net naar achter zodat mijn benen achter dr oren zitten of ik ken ook op dr rug zitten maar het meest zit ik op de hoofd dat is het makkelijkste. we brengen ze dan naar de rivier en gaan we ze wassen, dan liggen ze lekker chill in het water en moeten wij op ze staan of zitten, met een bezempje scrubben en met een emmertje water over hun heen gooien. als we ze gewassen hebben dan brengen we ze trug naar een andere plek of naar hun slaap plek, hun slaap plek is ergens hoog op een berg dus dan moet je ze omhoog sturen terwijl ik op dr zit en hun klimmen omhoog... das best eng maar heel leuk! verder is het weer wel heel warm maar ik heb bijna nog geen zon gezien t is erg bewolkt..
oh ja ik ben ook wezen zip linen dat was erg gaaf en heel hoog over de waterval heen heel mooi!
het eten is opzich wel lekker maar er zit overal een soort plant in wat heel vies is dus ik eet niet zo erg veel maar ik mag gewoon eten wat ik lust en die groene plante dingen eruit halen..

ik kan niet vaak op de computer dus je ziet niet elkedag een verhaaltje als je vragen heb vraag maar en dan zie j miss morgen anders over 2 dagen weer iets staan
xx

  • 05 Oktober 2011 - 11:07

    Jack :

    Super

  • 05 Oktober 2011 - 16:34

    Auke En Sandra:

    Haaaai Ca!
    De groetjes van ons allemaal bij oma... Leuk om te lezen wat je allemaal doet! En hoe het daar is! Geniet ervan schat!
    Xxxx

  • 05 Oktober 2011 - 17:28

    Marja:

    Hey Caartje,
    Geweldig je verslag, en de olifanten.
    Schrijf je met je eigen comp of met die van daar?
    Hier wordt het kouder, het waait hard, bbrr.
    Spreek je snel. XXXXXX je moedertje

  • 05 Oktober 2011 - 18:33

    Hugo Elma En De Rest:

    Hoi Caro leuk verhaal heb ook je filmpje gezien waar je massage kreeg gaaf hoor top van je. tot hores
    doei doei doei

    de over buurtjes

  • 05 Oktober 2011 - 19:05

    Marielle :

    geweldig geniet ervan! we hren wel bij sjon en corrie hoe het verder allemaal gaat!

    groetjes jarno en marielle

  • 05 Oktober 2011 - 20:03

    Hanneke:

    Hi lieve caar!

    Wat een super leuk verslag zeg! Leuk om te lezen wat je allemaal doet daar! Het klinkt allemaal erg gaaf! Ik hoop dat je allemaal nog hele leuke dingen gaat beleven en zien daar, maar dat komt vast goed! Hou ons op de hoogte & lekker genieten daar!

    Dikke kus & veel liefs, Hanna.

  • 06 Oktober 2011 - 09:46

    Opa En Tiny :

    hallo lieve caro, wat fijn dat het naar je zin is,je maakt wel foto,s he.IK zou je wel willen zien in je bamboe hutje is dat wat voor opa hahaha. wat is het voor een plant die ze door het eten doen maar de rest was wel lekker zij je .Wij kijken uit naar je volgende verslag o ja ik zit ook op skype dag lieverd tot schrijfs vele kussen van opa en mij doei xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 06 Oktober 2011 - 12:30

    Caro Hoekstra:

    dank allemaal voor de reacties!!(K) nee mama ik kan niet op mn eige comp ik ga op de comp van hier.. hier word het steeds warmer ik zweet me kapot iederedag..
    haha nou ik heb erg veel foto's hoor tiny en ook van mn bamboe huisje.. skype doet het ook niet dus dat werkt niet echt maar als ie werkt dan ga ik zoeken kusjess mama geef een kus aan papa en mn broers!! love jullie!! xxx

  • 06 Oktober 2011 - 12:31

    Caro Hoekstra:

    oh en jack groetjes aan kim en de kleine hoe gaat het daar mee? kussss

  • 06 Oktober 2011 - 14:15

    Albert:

    hahaha bang voor kleine beestjes die aan je hut knagen, maar geen angst voor een OLIFANT

  • 06 Oktober 2011 - 15:55

    Marja:

    Schat,
    Love you too.
    Ik bel je Zaterdag.
    XXX

  • 07 Oktober 2011 - 08:11

    Corrie:

    hallo caar super dat je het naar je zin hebt geniet ervan we kijken uit naar je volgende verhaal gr van ons en een dikke knuffel glen mike sjon en corrie

  • 07 Oktober 2011 - 08:44

    Liefste Broer :

    Het lief zusje met Kim gaat alles super en de kleine ook hoor hij groeit hard zo te zien haha grapje maar alles top daar ik kom ook wel ff 2 maanden haha Pff hier nu slecht weer jo hard waaien en gewoon koud jij ben weer precies optijd weg veel plezier xx

  • 07 Oktober 2011 - 12:27

    Aller Liefte Pappa:

    kussss . hoe is het met je schoenen lol
    groeten aan je fantje

  • 07 Oktober 2011 - 16:49

    Oma Hoekstra:

    hallo caro alles gelezen leukben blij dat het goed gaat
    hier ook goed kus oma

  • 08 Oktober 2011 - 11:51

    Opa Kees En Oma Nies:

    hoi caro fijn te horen dat je het naar je zin hebt ,er is al weer een week voorbij, dus nog 7 weken wachten voor je weer een bakkie thee komt doen. veel olifantenplezier nog
    groetjes van opa en oma

  • 09 Oktober 2011 - 12:01

    Caro Hoekstra:

    aach allemaal bedankt voor de reacties!!
    hahah ja albert best wel raar hee :P
    corry dikke knuffel trugh aan iedereen.
    haha ja jack kom maar gezellig! zag je erg leuk vinden! aach super dat het goed gaat met kim en de kleine ik denk dat ze wel een buik heb als ik trug ben..
    papa met mn schoenen gaat het erg goed haha ik heb meer slippers aan dat is gewoon veel beter..en groetjes trug van mn fantje:P
    kus trug oma hoekstra mooi dat het goed gaat..
    oma nies en opa kees voor jullie het weten zit ik weer op de bank met een lekker kopje thee hoor!!
    kusjes voor iedereen!

  • 13 Oktober 2011 - 11:15

    Carla:

    Hey Caro!

    Hoe is het bij de olifanten met hun hele grote slurven hahahah Wat is eigenlijk zip linen? Heb geen idee is dat soms een soort kabelbaan? Hoe lang blijf je nog bij de olifanten? En welk deel van Thailand ben je?

    xxx groetjes en have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 December 2011

en dan weer thuis

26 November 2011

het ergste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt!

18 November 2011

ben ik weer!!!!

06 November 2011

Moeder van

05 November 2011

weg bij mn fantjes
Caro

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 613
Totaal aantal bezoekers 19904

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 April 2014

Thailand 2014

31 Januari 2013 - 01 April 2013

mijn 2e reis alleen.. trug in chiang mai

01 Oktober 2011 - 29 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: