thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu

thailand

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

10 Oktober 2011 | Thailand, Chiang Mai

de eerste dag helemaal alleen.. t is wel leuk alleen de dingen die je doet is wel anders vandaag.. de olifanten sliepen op de plaats waar de echte eigenaren ook wonen dus hoefde ze niet te halen in de jungle maar we gingen even kijken en zoo even praten daar in de ochtend en daarna bracht du mai me weer naar mn huisje dat ik kon ontbijten. na het ontbijt om ong 10 uur gingen we weer kappen, t eten voor de olifanten en hun eten geven.. om ong 1 uur gingen we weer eten en daarna gingen we de olifanten wassen en naar de jungle brengen.. t was erg vroeg ik was ong 2 uur trug maar heb lekker in de zon zitten lezen.. ben nog niet bruin geworden want zit bijna nooit in de zon.. mn hoofd is onder armen zijn alleen een heel kleinbeetje rood.. in de middag gingen we kijken of het goed ging met de olifanten in de jungle.. maar ik wist niet dat we het gingen doen dus ik had me goeie slippers aan gedaan, opeens sprong er 1tje kapot dus die jonge waar ik mee liep die zij doe de mijne maar aan maar die was te groot we hebben erg gelachen ik zij ik ga wel op mn blote voeten dus ik liep verder op mn blote voetten.. opeens stond ik in een hoop strond (gatver!!) dus hij lachte me erg uit en ik zij niet lachen! en ineens glee hij uit zo met zijn voet in de strond hahaah nou ik kwam natuurlijk niet meer bij... het is best moeilijk zo in de jungle over alle stenen en boomstammen te lopen zonder te vallen dus hij hield me soms stevig vast zodat ik niet kon vallen de jongens zijn erg zorgzaam hier dat is wel goed..dodo de kleine olifant was erg ondeugend vandaag hij pikte alles van me af toen ik en appel had rukte hij aan mn arm van geef mij die appel!! maar ik gaf hem niet toen ging hij maar buigen voor mij en deed zn slurf omhoog met zn mond open zovan aaahh ik wil hemm! haha zoo grappig toen gaf ik m maar:P nja ik ga weer slapen en ga morgen weer vroeg naar de olifanten ik zet morgen denk weer een verhaaltjee
kusjes!!!!

  • 10 Oktober 2011 - 14:58

    Saskia Ravensbergen:

    Hee Caar
    Nou als de stront hoop lekker warm was, maakt het toch niet uit...:D
    Hoop dat je nu een beter huisje hebt waar de beestjes niet over heen lopen. volgens mij heb je het wel naar je zin. heb je daar al een beetje leren koken, want dat willen we wel heel graag proeven hoor als je terug komt. maar die groene lelies mag je houden..

    Hier mis je aan het weer helemaal niets. heb me laarzen en sjaal weer uit de kast geplukt. We kunnen ook geen t-shirts meer aan hoor. als jij nou is een beetje goed weer deze kant op stuurt:D:D

    Nou ik hou je profiel in de gaten en we zien weer snel wanneer je weer een verhaaltje schrijft.

    Groetjes uit ons mooie valkenburg de fam. Ravensbergen(K)

  • 10 Oktober 2011 - 17:40

    Paps Whoeha:

    toch in de jungle
    die mooie bergschoentjes maar aan
    gna gna

  • 11 Oktober 2011 - 16:30

    Oma Hoekstra:

    hallo caro
    het is hier peren weer
    dus kom ik naar jou
    leuk he! ff een bericht van oome okke,hier gaat alles goed,behalve het weer maar daar heb je geen boodschap aan haha,maak het je gezellig en denk niet te veel aan thuis!! dikke kus van je ome wobbe doeiiiiii

  • 12 Oktober 2011 - 13:44

    Stefanie Jongeneel:

    Hallo lieve Caro,

    Ik sta hier bij je ouders en broertjes aan de koffie, en sta je reisverhalen te lezen... Wat gaaf dat je dit allemaal doet!! Erg leuk voor je.. je zal er veel van leren, en het zal niet altijd makkelijk voor je zijn! Ik weet nu welke site ik moet hebben, dus ik blijf je volgen...

    dikke kus, hou je taai xxx

  • 12 Oktober 2011 - 15:37

    Oma Nies:

    hoi caartje
    volgens je verslag gaat het goed met jou ,hoe is het met eten haal je nog steeds alle blaadjes en bloemetjes eruit.met ons gaat het goed ,we zijn alleen jaloers op de temperatuur bij jou nou meissie het beste met je grote slurve vriend. dikkekus van mij

  • 13 Oktober 2011 - 11:45

    Caro Hoekstra:

    wahahah jaa sas dat is ook wel erg warm :P ik heb een lekker huisje nou de ochtende worden steeds moeilijker ik wil almaar blijven liggen nou ik slaap super..heb nog niet leren koken alleen iets voor wat bij ons toetje is maar ik denk niet dat je het lekker zou vinden en ze doen ingredienten in wat bij ons heel anders is... gatver damme als ik aan die dikke laarzen en sjaals en zo moet denken al ik blijf hier wonen :P als ik trug kom smeek ik de zon om mee te gaan :p
    groetjes trug aan mn overbuurtjes die nu hele verre overbuutjes zijn:P

    haha nou ik hou gewoon andere slippers aan anders ga ik lekker op mn blote voetten dat is veel handiger als je op de olifant gaat:P

    hey oma ik hoorden het dat het vies weer was kom maar lekker hier dan bouwen we gewoon een leuk huis hier hahah ik maak het hier wel gezellig hoor okke zit almaar lekker te dollen hier t is erg gezellig:D kusjes

    heyy steef wat leuk dat je me ook volgt ik leer er zeker veel van!! nou ik ga zo weer wat schrijven dus kan je weer wat lezen xxx

    hey oma en opa jaa het gaat erg goed.. haha jaa ik haal het er nog uit:P gelukkig dat het goed gaat met jullie!!
    jaa t ie erg warm hier ik zal de zon wel mee nemem haha het beste zal wel lukken hoor ik neem hem wel mee naar huis haha dikke kus trug!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 December 2011

en dan weer thuis

26 November 2011

het ergste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt!

18 November 2011

ben ik weer!!!!

06 November 2011

Moeder van

05 November 2011

weg bij mn fantjes
Caro

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 19906

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 April 2014

Thailand 2014

31 Januari 2013 - 01 April 2013

mijn 2e reis alleen.. trug in chiang mai

01 Oktober 2011 - 29 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: