altijd blijven lachen dan lacht jeleven met je mee - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu altijd blijven lachen dan lacht jeleven met je mee - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Caro Hoekstra - WaarBenJij.nu

altijd blijven lachen dan lacht jeleven met je mee

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caro

23 Oktober 2011 | Thailand, Chiang Mai

donderdag gingen we stikkie rijst bbqen, t was erg lekker! alleen die chinezen (t zijn eigenlijk vitnamezen sommige geloof ik) die vonden het erg leuk om het allemaal even aan te raaken en dan een stukje aan ons te geven...Gatver damme! ik heb wel een stukje daarvan ge geten uit beleefdheid maar later zij ik dat ik niet meer hoefde want ze pakten het met zn 4e beet en omdat het heet was gingen ze ook nog eens blazen en dan daarvan nog iets aan mij geven.. nee bedankt! chia de jonge van de olifanten moest er erg om lachen, hij begreep ons denk..(katja en mij) ik moest mn slipper even maken en vroeg of katja t stukje wilde vast houden maar toen pakte hij het en gaf het trug aan mij en ging erg lachen zovan ik wil het dan ook nog even aanraken voor de gein haha maar later zijden wij dat we wel een stukje wilde maar niet waar iedereen wat van pakte haha... ik heb vd week ook een soort van dam gemaakt met iedereen... en waar... tussen de hele leuke grote bananen planten, waar erg veel spinnen leven en enge andere beesten die langs je heen kruipen.. t was erg eng en ik moest ook nog het water in.. ik durfde niet maar ik ben tog gegaan en ik voelde allemaal beestjes langs mn voetten kriebelen en zelfs soort water spinnen of zo..?? oohh t was zo eng! later na het eten zij ik ik breng wel de olifanten met katja weg en dan gaan hun maar aan die dam verder haha:P
we waren aan het eten, komt er ineens een jonge aan op een super mooie motor, mooi pakkie aan een zonnebril op en leuk haar... t was best een knappe jonge! ik vroeg wie het was maar t is soort familie bua kam schout hem als haar zoon of zo.. hij is zanger en kan drummen, erg goed in het zingen ook!
later gingen we naar de tempel toe....zooo mooi!!! t was een grote plaats met veel tempels en zoo mooi sommige waten met kleine stukjes glimmend goud gemaakt, sommige mocht je ook niet in alleen van buiten bekijken.. ooh we gingen ook nog naar een markt! ik heb 2 lekkere makkelijke broeken gekocht..en we gingen ook naar de supermarkt....marian en ik hebben daar zoo gelachen.. zij wilde melk hebben maar er stonde verschillende 1 met een koe er op en 1 met alleen thaise letters, dus zij vroeg jij weet zkkr niet wat hier staat..? en ik ging het oplezen......' thjiang blika milico bl=hina fufhbrft jifhhvud enfrjn!' en ze begint erg te lachen dus ik zeg een soort van melk maar waarvan...? hier staat een koe op dus dit is van een koe... misschien is dit wel moeder melk.. erg lekker hoor! je weet nooit wat ze gebruiken hier ze eten en drinken alles! ik zou de moeder melk nemen! en ze schiet nog meer in de lach pakt de melk met de koe erop en loopt snel weg.... nou we hebben ook erg veel gekocht de mensen zaten ons aan te kijken... alsof we gek waren haha:P in de avond kwam die jonge bij ons zitten en beetje gezellig praten mer een wijntje er bij.. later toen de meiden naar bed gingen bleef ik nog even praten met hem, was erg gezellig en hebben ook nog gezongen haha niet dat ik kan zingen maar dat maakt niet uit :D we hebben 1 hond van hier gewassen, baba dus die is nu weer helemaal schoon en zonder vlooien... nja zonder nog niet maar minder.. baby krijgen we niet te pakken.. katja had nog 3 kleine visjes gevangen die we vrij lieten haha..:P gister kregen we nog thaise dans les, was erg leuk om te doen. we werden opgemaakt en zo gekleed... ik zag er niet uit!! met goude oorbellen en rode lippenstift hahaa die jongens van de olifanten waren er ook en die gingen kijken, ik schaamde me dood ze moedten erg lachen om ons hah maar t was leuk om te doen! oh ja! ik heb natuurlijk weer wat....:S ik heb een mugge beet of van een of ander beest... en daar heb ik natuurlijk aan zitten krabben, ik heb we wel iedere x spul p gedaan zodat het niet gaat ontsteken maar wat is er... mn voet is erg dik, ik ken bijn niet meer lopen, het bonst helemaal en t voeld erg warm aan... zo lijkt het dan net of er een hete doek om zit of zoo. ik ken mn voet niet meer buigen en mn tenen bijna niet bewegen.. alles is opgezwollen... pffff ik word zoooo gek van me zelf!! en omdat ik niet goed kan lopen gaat mn heup weer pijn doen, die was net een beetje over... ik ga wel naar de dokter marian zij dat het moest haha alleen bua kam die zij dat ze naar de dokter ging om dr te halen of weet ik t wat ik begrijp t allemaal niet meer.. maar ik moet denk toch daar heen.. hoelaat en wneer??? geen idee. ik hoop dat het echt een echte dokter is en niet een of ander massage vrouwtje is die denkt dat ze dokter is.. net als dat er een soort dokter kwam voor mn heup was het een massage vrouwje.... ben bnieuwd... ik wil nu wel snel naar de dokter maar ja kan er verder ook niks aan doen....ik ga wel gewoon met de olifanten mee.. als ik er op of er af ga dan helpen ze me dat ik niet er hard af moet springen of zo... vanochtend is katja weg gegaan:( dat is minder want was erg lief meisje.. maar marian is hier en zij is ook heell aardig kan ook goed met haar opschieten! vanmiddag gingen we weer lekker biertje drinken in de zon.. ik ga bier lekker vinden chang bier... nou ik ga weer even douchen en omkleden en zon dat ik weer helemaal friss ben.. we gaan ook over een uur eten ongeveer..
nou kusjess

  • 23 Oktober 2011 - 13:04

    MaM:

    Hey Caartje, ik heb wel weer gelachen om je verhaal. Soms moet ik 3x terug lezen om het te begrijpen, haha!
    Nu ik dit schrijf ben je naar het ziekenhuis voor je voet.
    We zijn natuurlijk erg bezorgt en wachten met spanning op je bericht.

    XXXXjes en beterschap van iedereen

  • 23 Oktober 2011 - 13:47

    Paps:

    Wat een avonturen weer!
    En nog een week te gaan , hoop dat het
    beter gaat met je voet.
    maar met de reeks medicijnen die je hebt gekregen kan dat niet missen ha ha
    doe ff voorzichtig en rustig aan
    kusss


  • 23 Oktober 2011 - 18:20

    MaM:

    Met die medicijnen kan je een olifant mee omkrijgen.
    Hoop dat je gauw weer beter wordt.
    XXXMaM

  • 24 Oktober 2011 - 10:16

    Caro Hoekstra:

    haha jaa als ik t toch even trug lees dan heb ik paar dingetjes fout geschreven..
    katja heb geen visjes gevangen maar gekocht en die hebben we vrij gelaten:P
    je hoef niet bezorgt tezijn alles komt goed! kusjes

    jaa heel veel avontuur! jaa nog een weekje zie ik jullie weer:D:D haha 1 van die medicijnen ruikt niet goed!! lijkt wel of er drug in zit hahaha ik doe voorzichtig en rustig aan kusjes

    wahaha jaa geloof t ook:P kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 December 2011

en dan weer thuis

26 November 2011

het ergste wat ik tot nu toe heb mee gemaakt!

18 November 2011

ben ik weer!!!!

06 November 2011

Moeder van

05 November 2011

weg bij mn fantjes
Caro

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 19905

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 20 April 2014

Thailand 2014

31 Januari 2013 - 01 April 2013

mijn 2e reis alleen.. trug in chiang mai

01 Oktober 2011 - 29 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: